Det er ikke synd for dig
Det er ikke synd for dig, at du har det svært!
Dine negative følelser er og bliver dine største vejvisere. Jeg har sagt det før, men elsker at gentage det.
Dine negative følelser er dine største vejvisere.
Det, at du mærker negative følelser, er en indikati...
Read more →


