Så er vi i gang med uge 7 i “Dit FEMININE frikvarter”
I denne uge har jeg fået et dilemma fra Annette. Hun har svært ved at stå fast, i det der er vigtigt for hende, da det er lettere at sikre sig, at dem omkring hende har det godt.
Så hun er ikke rigtig glad og har brug for at lære, hvordan hun prioriterer sig selv.
Se med og få svaret her – ved at klikke på billedet…

P.S Find meget mere OPPE-energi på min instagram HER Kom med op i tankerne hver morgen via mit selvkærligheds boost – GRATIS. Tilmeld dig KLIK her




Én kommentar på “Ugens dilemma: Hvordan lær’ jeg at prioritere mig selv?”
Tak, Mette! Dette er et af mine yndlingstemaer! Selv opdagede jeg det desværre først, da jeg havde fået det virkelig skidt og var nødt til at gøre noget ved det. Mit yndlings-mantra den gang – og faktisk hver eneste dag siden – har været den sætning, som man hører, når man får sikkerhedsinstruktioner i flyet:
“Tag iltmasken på selv før du hjælper andre”.
For mig er dette det perfekte billede på, hvad det her i bund og grund handler om. Du kan ikke være noget for andre, hvis du ikke først hjælper dig selv. I værste fald mister du dig selv, mens du sørger for alle andre. Så jeg er blevet rigtig god til at prioritere mig selv og være bare en lille smule egoistisk. Jeg opdagede nemlig lynhurtigt, at når jeg selv har masser af “ilt”, så har jeg også luft til at være noget for dem rundt omkring mig.
Kærlige hilsner
Kathrine